Indien een product niet aan Uw verwachting voldoet, kan deze binnen de wettelijke termijn van 14 dagen zonder opgaaf van reden worden geretourneerd.
Dit retourneringsrecht geldt niet voor gepersonaliseerde producten, tenzij bij gegrond verklaarde klachten (zie hierover later meer).
Meld de retournering vóór het opsturen van het product aan via het contactformulier onder de rubrieksvermelding 'Retournering', daarbij aangevend wijze van retournering.
Vervolgens kan het product
óf via PostNL worden opgestuurd worden naar C. Caessens, Henri Dunantstraat 213, 6441 XG Brunssum
óf worden afgegeven op het afhaalpunt in Susteren.
Bij retournering via PostNL ontvangt U een verzendbewijs met een barcode.
Bewaar dit verzendbewijs totdat de retournering door ons verwerkt is.
Het te retourneren product dient binnen 10 dagen na aanmelding door ons te zijn ontvangen, tenzij anders overeengekomen.
Verder dient het product onbeschadigd en ongebruikt te zijn.
Retourneringsrecht verloopt indien niet aan voorgaande wordt voldaan.
De ontvangst van het geretourneerde zal door ons per e-mail worden bevestigd.
Vervolgens zal het volledig orderbedrag binnen 7 dagen worden gecrediteerd.
De door U gemaakte verzendkosten voor de retournering zijn voor eigen rekening.
In principe zijn gepersonaliseerde producten niet retourneerbaar.
Een uitzondering hierop bij een door ons gegrond verklaarde klacht ten aanzien van het geleverd product.
Meld de klacht binnen 7 dagen na ontvangst aan via het contactformulier onder de rubrieksvermelding 'Klacht'.
We nemen dan contact op om de klacht te bespreken en af te handelen.
Indien de klacht gegrond wordt verklaard, kan de retournering plaatsvinden zoals bovenstaand is beschreven.
Bij retournering op basis van een gegrond verklaarde klacht zal, naast het orderbedrag, óók de kosten voor retournering worden gecrediteerd.